آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

منتظرم

خلاصه چند ماه

1391/5/2 14:31
نویسنده : مامان منتظر
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم امروز مامانی بعد از چند ماه تازه تونسته بیاد خبر ا رو اعلام کنه چون مامان دسترسی به اینترنت نداره خبر اول اینکه دیگه نی نی ها دوقلو نیستن و یکیشون مرده و داخل شکم مامان به یه تیکه گوشت تبدیل شده که این موضوع ما رو خیلی ناراحت کرد ولی باز خدا رو شکر که تو سالمی خبر دوم اینکه تو یه دختره ناز هستی که مامانی اسم آِلین رو برات انتخاب کرده ولی بابایی عسل رو بیشتر دوست داره ولی همون آیلین میشه مامانی خیلی این مدت اذیت شد چون ماه قبل به خاطر عفونت بارداری و سنگ کلیه چند روز بیمارستان بستری بود که به خیر گذشت ولی خیلی درد کشیدم که همه فدای سر تو.دارم سیسمونیت رو آماده می کنیم سرویس چوبت رو از بی بی لند گرفتیم که 10 مرداد آمده است هر روز لباسات رو نگاه می کنم و قربون صدقت میرم وسایلات رو فیروزه ای گرفتیم که اسپرته و وسایل بهداشتی  رو صورتی که اگه اتاقت آماده شده عکساشو میذارم .مامانی دورت بگرده قراره برای خونه اینترنت بگیریم که اگه بشه هر روز وبلاگت رو چک می کنم.از خدا می خوام سلامت باشی به امید روزی که صدای خنده هات تو خونمون بپیچه.راستی تو این مدت ما باهم کربلا هم رفتیم که حیلی خوش گذشت. ان شا الله اولین سفر بعد از اومدنت مشهده که ما برنامه ریزی کردیم آذر ماه بریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرضیه مامان فاطمه
9 مرداد 91 11:11
با عکسهای تولد 4 سالگی فاطمه جون آپم
ماِئده
27 مرداد 91 11:11
عزیزم مهم نیست چند تا باشند یا یه دونه.فقط سالم باشه.خیلی هم مبارکه که تو هم قراره مامان یه دختر کوچولوی ناز بشی
خاله زهرا
9 شهریور 91 11:10
سلام عزیز دلم......[بوسه] خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نی نی چطوره؟؟؟ بعد از مدت ها اومدم........ دلم برا همتون تنگ شده بود.......... آپ کردم............ عزیزم میتونی با اون خوشگله بیای ببنی[بوسه]
سارا(مامان سوگل)
9 شهریور 91 16:05
غصه نخوری مامانی
خاله زهرا
23 شهریور 91 19:54
سلام حالتون چطوره؟این کوشولو من چطوره حالش؟؟؟؟ای جونم خداعزیزم فردا تولدمه...فردا در خدمتتم دوست داشتی حتما بیا
مامان ماهان نفسی
2 مهر 91 11:47
وای عزیزم نگرانت شدم که گفتی یکی از نینیات مرده ولی گلم حکمت خدا بی عیب نیست خودتو نگران نکن خدا دخمل خشگلتو برات حفظ کنه انشالله صحیح وسالم به دنیا میاریش
خاله زهــــــــــرا
17 اسفند 91 15:58
س ل ا م ! خوبي؟! بعد از كلي وقت آپم ! بيا پيشمون
aysaan
3 شهریور 93 20:22
salam dostam webeton khili zibast taghriban khondam matalebo.be webe manam sar bezanin khoshhal misham age ham movafeghin linke dotarafe dashte bashim.montazere khabareton hastam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد