آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

منتظرم

خدایا هزار مرتبه شکرت شکرت

1390/12/8 10:57
نویسنده : مامان منتظر
3,389 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام نی نی واقعیم .منم مامان شدم مامان تو جیگرطلا.قلبدیروز آزمایشم مثبت بود با بتای 350 و سونو هم جنین رو دید.گفت حدود 35 روزته البته من فکر می کنم کمتره.خاله هات آبروم رو بردندخجالت به هر کی که فکر می کردن خبر دادن به من زنگ بزنتازه بابایی هم اونا خبر دار کردن بابایی تو راه برگشت از خونه باباش بود که خاله بهش میگه بعد هم به من زنگ زد گفت راسته گفتم آره. گفت چشمت روشن.طفلک بغل دستش کسی بود نمی تونست صحبت کنه.از در و دیوار تبریک می بارید همه بهم زنگ زدنقلب.دختر دایی مامانی وقتی فهمید بارداری با هم هستیم کلی ذوقیدخنده.البته پسمل اون بزرگتر از نی نی منه. اینقدر خوشحال بودم که دلم می خواست جیغ بزنم تو خیابون بگم خدا شکرت شکرت شکرت niniweblog.com.وای من مامان شدم هورا هورا.هورا بابایی هم زنگ زد و گفت فردا مسابقه داره براش ماکارونی درست کنم مامانی هم کلی کار داشت جارو niniweblog.comدستمال کشی و......خلاصه تا 11 که بابا اومد من بکوب کار کردم.خیلی هم درد داشتم ولی مرضه دیگه نمی تونم بشینم.قبل از اینکه بابا بیاد همسایه بالایی اومد پیشم و برام یه شیشه مربای انجیر اورد.کلی هم خوشحال شد بابت نی نی.نشسته بودیم بابایی اومد اونم رفت خونشون.بابایی از در که اومد کلی منو بغل کرد و تبریک گفتniniweblog.com.شام خوردیم کلی پرسید چی شد چطور شد و بعد هم کلی صحبت کردیم.طفلی بابایی قسم میداد تو رو خدا هر چی که لازمه بگو بگیرم. به خودت برس. قربونت برم امیدوارم جات خوب باشه. بابایی همش میگفت مواظب به خودت باش.niniweblog.comدیشب چون سردم بود تو اتاق خواب نرفتم و رختخواب می خواستم بیارم تو پذیرایی که بخاری داره. بابایی هم بره دوش بگیره که بابایی حس پدرانه گل کرد و گفت خودم رختخواب میارم. بعد هم پهنش کرد و رفت حموم. دوران سلطنت من هم شروع شدهniniweblog.com.البته بابایی انصافا با اینکه بعضی وقتا ناراحتم میکنه ولی همه جا هوای منو داشته خیلی لیلی به لالام میذاره و به خاطر اینکه مامان کار میکنه بیشتر کارهای خونه رو اون انجام میده وحالا فکر کن دارم براش نی نی هم میارم چه حکمرانی بکنم من.البته با تو.اینقده خوشحالم که درد و مریضی یادم رفته و همش فکر تو هستم که جات خوب باشه از خدا ممنونم که لطفشو شامل حال ما هم کرد. خدایا به هر کی که نداره بده و هر کی داره براش حفظ کن. خدایا هیچ کس آرزو به دل نمونه. خدایا من بنده ناسپاس تو بابت همه قهر و آشتی ها که کردم عذر می خوام یکم طول کشید ولی شکرت که به حرفم گوش دادی و قبل از عید بهم نی نی دادی.قربون تو خدای خوبم برم  که دل بندت و نمی شکونی.دوستت دارم خدا.عاشقتم.شکرت شکرت شکرت صفحه پر میشه وگرنه هزار بار می نوشتم شکرت خدا.niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رضا
3 اسفند 90 10:53
(✿◠‿◠) سلام سلام فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم؛ خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید، تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم http://rezajoon.niniweblog.com/ _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
مامان آینده ( آرزو)
3 اسفند 90 11:14
وووووووووووایییی....... سلام عزیزم .... چه حس قشنگی ....بهت تبریک میگم حسابی مواظب خودتو نی نی باشی هااااا....راستی واسه همه ی اونایی که در آینده نزدیک نی نی میوان و اونایی که چند وقته منتظرن یادت نره دعاااا کنی هااااااااااا. خیلی خوشحال شدم . مامان شدنت مبارک
مامان رضا جونی
6 اسفند 90 14:01
سلام مامان شدنتون مبارک از من می شنوی از حالا دیگه برو بخواب که وقتی نی نی ناناز بیاد دیگه خواب بی خواب راستی از اینکه به جشن تولد رضا جونم تشریف آوردید ممنونم، حالا می شه گفت انشااه جبران کنیم
ماِئده
14 اسفند 90 16:43
مبارکه منم امروز فهمیدم احتمالا باردارم.احساستو کاملا درک میکنم
سحر
23 مهر 91 20:38
دو ساله منتظر نی نی ام من ..... منم نی نی میخواااام حالم بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد