آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

منتظرم

بدون عنوان

1391/7/23 19:56
نویسنده : مامان منتظر
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم امروز بعد از مدت ها تونستم بیام و به وبلاگت سر بزنم مامانو ببخش چون اینترنت ندارم. الان تو نه ماه هستم و قراره هفته بعد سه شنبه که میشه دوم آبان خانوم خانوما قدم رنجه فرمایند و تشریف بیارن بیرون. هفته بعد سه شنبه ان شا الله شما در بیمارستان بهمن چشمای خوشگلت رو به دنیا باز می کنی.الن بابایی رفته ساندویچ سفارش بده و من در کافی نت نشستم زیاد نمی تونم بنویسم چون بابایی کفرش در میاد.سیسمونیت هم آوردن خیلی خوشگله ان شا الله عکساشو برای دوستان میذارم ببینن من از جشن سیسمونیم خیلی راضی بودم بعدن میام به طور مفصل تعریف می کنم.دیگه باید برم قربونت بشم راستی امروز رفتم بیمارستان مهر سونوگرافی. دماغت خیلی ریز بود ولی وزن ت کم بود ٢کیلو  و٦٠٠گرم که این وزن خیلی کمه ولی رشدت کامل شده و به قول دکتر آماده خروجی.بازم می آم ازهمه دوستایی که با تمام بی معرفتی من میان و نظر برام میذارن تشکر می کنم.

پسندها (1)

نظرات (9)

مائده(ني ني بوس)
18 آبان 91 14:35
نيستي خانمي.بالاخره اين خانم خوشگل شما به سلامتي به دنيا اومد؟عكساشو بذار زودتر
خاله زهرا
18 آبان 91 23:56
عزیزم آپم منتظرت
mamani
6 آذر 91 14:53
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
خاله زهرا
19 آذر 91 16:40
سلامــــ گلمــــ خوبیــــ؟ عزیزمـ آپمـ لطفـ میکنیـ بیاییــ [بوسه]
مامان حسنا
3 بهمن 91 13:02
عزیزم پیش ماهم بیا
سارا(مامان سوگل)
29 اسفند 91 23:40
نوروز مبارک
فرزانه
25 آبان 92 14:48
سلام عزیزم امروز 25 ابان و فکر کنم نینیت الان 23 روزه است تولدش رو تبریک میگم اگه دوست داشتی به من هم سر بزن
مائده(ني ني بوس)
23 دی 92 19:57
چرا ديگه نمينويسي؟!
aysaan
3 شهریور 93 20:30
salam dostam webeton khili zibast taghriban khondam matalebo.be webe manam sar bezanin khoshhal misham age ham movafeghin linke dotarafe dashte bashim.montazere khabareton hastam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد