آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

منتظرم

بازگشت

1390/12/23 14:05
نویسنده : مامان منتظر
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های خوشگلم. مامانی چند روز  هست که از مشهد برگشته ولی اینقدر کار داره که وقت اینکه بیام به دوست جونام سر بزنم و ندارم .آخه آخر سال هست و مامانی هم به خاطر بارداری ساعت 2 میره خونه واسه همین وقتم خیلی کمه.مشهد خیلی خوب بود ولی مامانی همش مریض بود و دل درد و معده درد داشت.ولی حسابی شما رو به ضریح امام رضا چسبوندم و حسابی ازش سلامتی شما رو خواستم. واسه همه مامانای منتظر خیلی دعا کردم وقتی واسه اونا دعا می کردم یاد خودم افتادم که چقدر قبل از شماافسرده بودم حسابی براشون گریه کردم امام رضا رو قسم دادم که هیچ کس رو منتظر نذاره.حالا بعدا میام از سفر براتون میگم.مامانی باید بره چون امشب چهارشنبه سوری و خیابونا وحشتناک.منم نگران شما هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
24 اسفند 90 0:21
اخ جون سه نقطه جون برگشتی زیارتت قبول زود بیا و تعریف کن چه کردی ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد