آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

منتظرم

اولین سفر با نی نی ها

1390/12/16 13:52
نویسنده : مامان منتظر
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیهای ناز من.مامانی امروز با شما دوتا که سر هم قد یه دو تا گردو هم نیستید می خواد بره مشهد پابوس امام رضا.با اون که دکتر گفته فقط استراحت ولی مامانی از قبل این برنا مه ریزی رو کرده بودند و حالا جای خوشحالی هست که شما هم خدا به مامان داده تا ببره و بیمه امام رضاتون کنه.من و بابایی نذر داریم هر سال بریم ولی گذاشتیم تو اسفند که خلوت تر باشه.همش دعا می کردم قبل از رفتن به مشهد خدا بهم بچه بده که میرم اونجا نی نی هم تو دلم باشه.حالا خداجون دو تا نی نی بهم داده و من می خوام باهاشون برم به پابوس امام رضا.قربونش برم دست هیچ کس رو خالی بر نمی گردونه منم ازش فقط سلامتی بچه هامو می خوام.امروز ساعت 3 بلیط قطار داریم و من الان که ساعت5/1  هنوز تو شرکتم .ساعت دو جیم می زنم و میرم راه آهن بابایی و آقاجون و مادری و خاله و شوهرخاله هم از اون طرف میآن راه آهن.همه بهم میگن نرو خطر داره ولی من هم از رفتنش می ترسم هم از نرفتنش.از رفتنش می ترسم به خاطر اینکه قطاره و تکون تکون.هم از نرفتنش .به خاطر اینکه دلم می گه اینجوری امام رضا رو دست کم می گیری اونی که تو رو طلبیده خودش نگهدار نی نی هاته.منم به این عشق و امید که امام رضا رو دارم میرم خودش پشیمونم نمی کنه.واسه همه مامانای منتظر که می دونم چی می کشن دعا می کنم واسه نسترن.نرگسی و.....همتون یادم هستید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن
16 اسفند 90 13:58
مرسی عزیزم انشالله سفرت با شادی و خوشی همراه باشی ببین تازه باز اول شدم توی دیدن مطلبت دوست وفادار یعنی این سه نقطه جونم خیلی خیلی مراقب باش رفتی به اقا هم سلام ماروبرسون دوستت دارم
نرگسی
16 اسفند 90 15:15
وای عزیز دلم مرسی که به یاد منم هستی دوستم .. انشاالله که مشکلی پیش نمیاد .. مراقب خودتون باشید و خوش بگذره ..
نسترن
22 اسفند 90 18:25
سه نقطه جونم پس کی از مشهد میخوای بیای من دلم واست تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد