آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

منتظرم

اولین نشانی

1390/12/2 9:51
نویسنده : مامان منتظر
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی من .دارم می میرم دیروز که رفتم داروخانه بابایی داشت داروهام و می گرفت یکدفعه رفتم گفتم یه بی بی چک هم بذارید. اومد خونه ولی اینقدر که منفی بوده نزدم گفتم بذار فردا صبح. فردا صبح رفتم دستشویی که بیام وضو بگیرم نمازم و بخونم گفتم بذار بی بی رو بزنم زدم دلم نمی اومد نگاه کنم هر چند می دونستم نیستم چون هفته پیش آزمایشم منفی بود.یکدفعه دیدم یه خط پررنگ و یه خط کمرنگ افتاد هی چشمامو مالیدم تعجبگفتم شاید خابالو هستمتعجب چون هنوز میریضی و درد تو تنم بود دیدم خط T داره پررنگ تر میشه زدم زیر گریه دستام می لرزید اشکام همینجوری می اومدگریهرفتم بالای سره خاله فاطمه بیدارش کردم گفتم مثبته اونم کلی ذوقیدniniweblog.comاومدم دوباره دستشویی دیدم به به چه خط پررنگی برداشتمش گذاشتم تو جاشو با خودم بردم قایمش کردniniweblog.comآخه واسه من اون عتیقس.زنگ زدم به خاله بزرگت به اون گفتم اونم افتاد گریهگریه خیلی دلش می خواد بچم و ببینه.جفتمون صدامون می لرزید قرار شد تا قطعی شدن به بابات نگیمساکت اول آزمایش چون بابایی که خبر داری خونه مامانشه و اگه بگم همه می فهمن و اگه خدایی نکرده آزمایشم منفی درآد بد میشه.خاله قسمم داده که نگم تا مطمئن نشدم خودش بگه مژدگونی بگیره.بعد از صحبت با خاله رفتم نمازم و خوندم چه نمازی اینقدر گریه کردم که شاید اشکام شور بود ولی برام شیرین ترین نماز بود بعد هم اومدم سرکار تا یکی دو ساعت دیگه هم میرم آزمایش میدم و ساعت 6 جواب و میگیرم  وای که چقدر خوشحالم دارم پر در می آرم. هورامریضیم یادم رفته هنوز درد رو دارم و لی اصلا انگار که نه انگار چون تو رو دارم عزیزم. برای مامانی دعا کن باشه عزیزم دلم نشکنهدل شکسته خدایی نکرده.دوست دارم بوبوبوبوبوبوبوبوبوبسسسسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نفیسه
2 اسفند 90 9:59
انشاء اله عزیزم مثبت باشه و یه فرزند صحیح و سالم و پرخیر و برکت بیاری
مریم مامان نخودچی
2 اسفند 90 11:47
وای عزیزم حتما به منم خبربده...
ماِئده
14 اسفند 90 16:46
منم مثل تو...همین الان بیبی چک...جواب مثبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد