آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

منتظرم

دلم تنگ است

1390/12/14 16:23
نویسنده : مامان منتظر
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

بزن باران برای من

برای اشکهای همچو بارانم

برایقلب رنجورم

برای جسم بیمارم

برای قصه ی راهم

برای عشق وایمانم

آه ای باران ببار تنها

مانده ام

گناهم چیست جز خون دل خوردن

به درد آشنا مردن

و من حیران از دوران

کجا شد عهد ما یاران

کجا شد یار غمخواران

کجا شد مونس دلها

کجا شد نم نم باران

زمانی یار هم بودیم

چه بسیار راه پیموده ،همراه هم بودیم

چه شبهایی که ما غمخوار هم بودیم

و اینک

نیست آن شبها و آن راها

نه یار هم نه غمخوار ونه همراهیم

منو تو عمق یک رازیم

سزاوارم به این دوری

سزاوری به این دوری ورنجوری

منو تو درد یک جانیم

منو تو مست یک جامیم

منو تو عشقهم بودیم

گمانم جان هم بودیم

تو را من میپرستیدم نه مانند خدا کمتر

بسیار کمتر زان خدای مهربان آن خالق یکتا

ولی من روح خود را در تو میدیدم

تو ایمان منو عشق منو درمان دردم بودی و افسوس

نبودم عشق وایمانت

هوا تاریک و شب غوغای بی خواب است

زمین سرد است وشمع بی تاب بی تاب است

دلم تنگ است از از این اشکها

زمان قهر است با نجما

زمان کوتاه و عمر کوتاهتر

شب،کوتاه و غم کوتاه

چشم بر چشمان مهتاب دوخته

عشق من از هر زمان افروخته

نیستی تا سر به روی شانه هایت

زار همچون ابر گریم

نیستی تا دست سردم را پناه باشی

نگاه خسته ام را بلکه جان باشی

تو رفتی وزمان ایستاده پا بر جا

وشعر،خشکیده بر قافیه ای بی جا

زمان تنگ است وغم افزون بر دوری

نمی آیی سزاوارم به این دوری؟

زمان کوتاه و عمر کوتاه دلم تنگ است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماِئده
14 اسفند 90 16:34
همه ماها یه روز میریم عزیزم.همه چیزایی هم که خدا بهمون میده امانتن.خداوند مادرت رو رحمت کنه و ایشالا نی نی نازت بتونه مونست باشه تا هیچ وقت تنها نباشی
نسترن
14 اسفند 90 16:57
بین عزیزم فردا برو سرخاک مادرت یک دل سیر گریه کن تا سبک بشی اینطوری که خودت ضعیف میکنی میدونی الان حالت چقدرروی اون تاثیرداره . دوست جونم گاهی ادم فقط فکر میکنه خودش تنهاست ولی اگه از غصه بقیه خبردار بشه میگه مال من که از همه کمتر.
نسترن
15 اسفند 90 10:51
مریم جون امروز بهتری ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد