آیلین آیلین ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

منتظرم

برای مامانی دعا کن فرشته

1390/12/8 11:47
نویسنده : مامان منتظر
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون.قلب دو سه روز رسرم خیلی شلوغ بود. روز شنبه دکتر رفتم و دکتر بعد از دیدن سونو گفت احتمال اینکه مجبور بشی بشینی تو خونه زیاده و باید رحم رو بدوزیم. با این حرف دکتر مامانی کلی ناراحت شد.ولی امیدم به خداست اونی که تو رو تو زندگیمون گذاشت خودش از تو نگهداری می کنه.دکتر گفت اگه سونوی بعدی (سونوی قلب)هم همین رو گفت یه تصمیم می گیریم.مامانی اصلا موقعیت اینکه تو خونه بشینه رو نداره جون مامان مواظب باش و برام دعا کن مشکلی پیش نیاد.اسفند ماه هست و کلی کار تو شرکت انصاف نیست تو این موقعیت ولشون کنم.ولی با این همه تفاسیر اگه شما نی نی ناز لازم بدونید بنده خونه نشین میشم. مامانی سعی می کنه حسابی به خودش برسه و به خاط همین از دکتر قرص نگرفتم و ترجیح دام همه چی رو طبیعی بخورم.بابایی هم کلی برات خرید کرده از کندر و کاسنی و انار و به وآجیل و انجیرو...... آجیل ها رو با کلوچه و انجیر بسته های کوچیک کرده گذاشته که مامانی هر روز ببره ولی اگه خودش نذاره تو کیفم من یادم نمی مونه.مامانی خودش رو بسته به شیر وخرما.دکتر گفته باید حسابی استراحت کنم چون مشکل رحمی دارم.ولی مامانی اصلا آدم بخور بخواب نیست خدای خوبم تو که لطف و در حق ما تموم کردی خودت بچمون رو حفظ کن.مامانی زندگیم رو روشن کردی اینقدر زندگیمون شاده که بعضی وقتا می ترسیم چشم بخوریم.مامانی خوشبختانه اصلا حالت تهوع نداره و این باعث شده بابا به همه پز میده زن من از  این زنای ضعیف نیست.مامانی من و بابت بیصبرانه منتظرتیم. نمی دونم چرا دیگه روزا نمیگذره.خدایا این نه ماه به خوبی و خوشی تموم بشه نی نی ما هم زودتر بیاد.مواظبتم و تو هم برامون پیش خدات دعا کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به منتظرم می باشد